AFACERI INTERNATIONALE S.R.L. Consultam, instruim personal, ajutam la dezvoltarea afacerii

Contactați
cu un expert

    Cine suntem noi

    AFACERI INTERNATIONALE S.R.L. ajută clienții să aleagă o strategie de investiții, să întocmească un plan de afaceri și să țină cont de toate riscurile, să descopere probleme de management care încetinesc creșterea și dezvoltarea companiei.

    Specialiștii oferă primul ajutor în lucrul cu criptomonede. Acest domeniu abia a început să se dezvolte, există multe nuanțe juridice și financiare în el, pe care profesioniștii le vor ajuta să le înțeleagă

    Consultanții țin cont de specificul afacerii, alcătuiesc algoritmi pentru rezolvarea problemelor și specificul acesteia, formele de proprietate, experiența și amploarea companiei. Clienții beneficiază de sprijin de specialitate în toate etapele de îmbunătățire a eficienței organizației.

    Reg. număr: 19087459

    TVA (CIF): RO38360180

    Data înregistrării: 10.10.2006

    Director — Viitiv Mariia

    Contract de servicii

    team image

    Serviciile experților AFACERI INTERNATIONALE S.R.L.

    • Consultanta în investitii

      Consultantul monitorizează piaţa valorilor mobiliare, apoi elaborează o strategie de investiţii bazată pe tendinţe şi pe capacităţile clientului. Pentru client este selectată o schemă individuală de implementare a proiectului: cum să începeți să investiți, cum să evaluați eficacitatea direcției de investiție și să atrageți fonduri suplimentare, unde să investiți finanțele. Expertul prezice mișcarea capitalului, monitorizează riscurile și elaborează un plan pentru a le minimiza, conduce negocieri cu parteneri, bănci și companii de asigurări.
    • Consultanta financiara

      Expertul financiar consiliază companiile și organizațiile aflate în diferite stadii de dezvoltare: întocmește un plan de afaceri pentru un startup, identifică riscurile, evaluează viabilitatea ideii și punctele slabe. Pentru organizațiile în curs de dezvoltare, specialistul efectuează o analiză a eficacității activității financiare și economice, oferă recomandări privind optimizarea, planificarea și bugetarea, atragerea de finanțare, proiectează un sistem de control și raportare a fluxului de fonduri. Consultantul elaborează algoritmii tranzacțiilor în timpul fuziunilor și achizițiilor de companii.
    • Asistență juridică pentru achiziționarea de bunuri imobiliare

      Specialistul verifică fiabilitatea procesului de cumpărare, vânzare sau schimb de bunuri imobiliare: evaluează documentele legale, întocmește contract în conformitate cu legislația, participă la negocieri pentru a conveni asupra condițiilor tranzacției. Avocatul ajută la alegerea băncii și studiază condițiile de cooperare cu o organizație financiară. Clientul primește suport în timpul tranzacției propriu-zise și în timpul transferului drepturilor de proprietate, certificarea documentelor însoțitoare, consultări în probleme de înregistrare a bunurilor imobile în registrele de stat.
    • Optimizarea proceselor de afaceri

      Specialistul construiește o diagramă a procesului de lucru al companiei și identifică care dintre elementele acesteia încetinesc dezvoltarea sau nu funcționează la capacitate maximă. În continuare, el întocmește un plan de optimizare, adică determină ce modificări structurale și operaționale trebuie făcute pentru a îmbunătăți performanța companiei. Transformările se referă la managementul personalului, logistica, marketingul și vânzările, producția și fluxurile financiare.
    • Consultanta in domeniul team building, management de proiect

      Consultantul diagnostichează punctele slabe în interacțiunea și comunicarea echipei de conducere a companiei. El evaluează posibilitățile de schimbare și capacitatea de a aplica tehnologii colaborative. Specialistul stabilește ce transformări interne în echipă trebuie efectuate pentru a crește eficiența proceselor de afaceri. Organizează instruirea personalului în instrumentele muncii în comun, împreună cu clientul elaborează reguli generale de comunicare și soluționare a conflictelor dintre angajați.
    • Criptomonede și asistență juridică

      Consultanta in domeniul criptomonedelor ajuta la evitarea riscurilor juridice si la realizarea operatiunilor financiare in domeniul juridic. Avocații sfătuiesc cum să înregistreze corect o companie care va lucra în domeniul activelor digitale, cum să desfășoare o astfel de activitate economică și ce documente și rapoarte sunt necesare. Experții ajută la rezolvarea problemelor legate de criptoinvestiții și cooperare în acest domeniu.

    Blog

    Afacerile și finanțele sunt domenii în schimbare dinamică. Reacționează activ la fenomenele pozitive sau negative din economie, politică și piața mondială. Aici este important să cunoaștem tendințele și să anticipăm riscurile. Citiți despre știri, inovații și instrumente de management al proceselor de afaceri pe blogul nostru.

    • Gestionarea activelor
    • Managementul capitalului privat mare
    • Gestionarea fiduciară a resurselor financiare
    • Servicii de depozitare
    • Investiții în criptomonede
    • Tendințe, riscuri, măsuri în afacerile crypto
    Blog
    What awaits the crypto business in 2023: there are always chances and risks
    Investing in cryptocurrencies: little risk, but a lot of profit
    Asset management: get expert to manage your money
    Custodial Services
    What Is Wealth Management?

    Cum funcționează AFACERI INTERNATIONALE S.R.L.

    Diagnosticăm problema

    Ținem prima întâlnire cu clientul și stabilim tipul de serviciu și sarcinile de rezolvat, întocmim plan de modificări și discutăm programul de lucru.

    Semnăm contractul

    În contract, stabilim termenii, stabilim indicatorii succesului lucrării, aprobăm costul serviciilor, metodele de plată.

    Analizăm problema și formulăm algoritmi de rezolvare

    Analizăm ce trebuie schimbat în activitatea companiei și cum, definim o strategie, întocmim un plan, selectăm instrumente pentru o anumită afacere, minimizăm riscurile și formulăm rezultatul final pe care dorim să-l obținem.

    Însoțim clientul în implementarea planului

    Efectuăm sarcini pas cu pas, monitorizăm conformitatea cu indicatorii și indicatorii săi de succes, coordonăm schimbările, înregistrăm realizările.

    Evaluați rezultatele și determinați urmărirea

    Rezumând rezultatele finale: menționăm schimbările care au avut loc, dinamica pozitivă, creșterea indicatorilor companiei și a veniturilor. Efectuam si emitem facturi pentru servicii. Clientul poate comanda consultanta in alte domenii de business si optimizarea proceselor din organizatie.
    Man in glasses

    Beneficiile lucrului cu AFACERI INTERNATIONALE S.R.L.

    icon
    Experți independenți care evaluează procesele de afaceri
    icon
    Consultanți care sunt mereu în contact și informează despre toate etapele de lucru
    icon
    Servicii complete de la primul studiu până la raportul final
    icon
    Abordare personală față de client și luarea în considerare a particularităților afacerii
    icon
    Sfaturi de specialitate ținând cont de tendințele pieței
    icon
    Servicii de la specialiști în domeniul juridic, marketing, financiar, cripto-monedă și personal.

    Contactați
    cu un expert

      Contactați
      cu un expert